csütörtök

Mindenkire vár egy könyv

Az ötlet (aki siet, ugorjon a következő bekezdésre):
Hogyan lehetne megtalálni azt a könyvet amit nem olvastam, de nagyon tetszene? A sikerlisták könyvei nekem túl laposak, a kritikusok által ajánlottak többsége számomra olvashatatlan, a barátaim ízlése különböző, arra pedig egy élet kevés, hogy válogatás nélkül elolvassak mindent ami elém kerül. Az a kézenfekvő ötletem támadt, meg kellene nézni, melyek azok a könyvek amelyek a hozzám nagyon hasonló ízlésvilágú embereknek tetszenek. Ezen felbuzdulva készítettem egy kérdőívet. Ha ezt kellő számú ember kitölti, megtudom melyik könyvet érdemes kézbe vennem. Cserébe minden kitöltőnek elkészítem az elolvasásra ajánlott könyvek személyre szabott listáját. Mert, mindenkire vár egy könyv!

Röviden:
Aki kitölti a kérdőívet, megtudhatja mely könyveket érdemes elolvasnia mielőtt meghalna. A kellő számú adat beérkezése után, a kérdőíven megadott e-mail címre MINDENKINEK külön-külön elküldöm a számítógépes program által meghatározott egyedi listát.

Kérdőív: 
Kattintás, töltés, küldés >>>

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Előszór talán a helyesírás alapjait...
Nem beszélve a spam-ről.

Szabolcs írta...

Kedves Névtelen, elnézést, ha "spam"-ként élte meg valamelyik bejegyzésemet. Ha, zavaró nyugodtan törölje.
Nagyon tisztelem anyukám nyelvét, ezét ha bárki súlyos helyesírási hibát talál a szövegeimben, kérem jelezze.

Unknown írta...

Én ma kaptam meg, és meglepő, hogy sok könyvet olvastam már a megjelöltek közül és többet eddig is nagyon szerettem volna! Fantasztikus ötlet, szerintem pénzt is lehetne belőle csinálni, ha fölvennéd a kapcsolatot valamelyik könyváruházzal, hiszen ez nekik biznisz :-) Sok sikert!